Conversie optimalisatie.
Het begint allemaal met een online bezoeker – direct, organisch, of via advertising. Echter wil dit natuurlijk niet zeggen dat deze bezoekers ook overgaan tot de gewenste conversies. Conversie optimalisatie helpt om het maximale rendement uit jouw huidige bezoekers te halen.
Het begint allemaal met een online bezoeker – direct, organisch, of via advertising. Echter wil dit natuurlijk niet zeggen dat deze bezoekers ook overgaan tot de gewenste conversies. Conversie optimalisatie helpt om het maximale rendement uit jouw huidige bezoekers te halen.

Wat is conversie optimalisatie?
Conversie optimalisatie (CRO) is het verbeteren van jouw website of webshop met als doel het verhogen van het conversiepercentage. Een conversie zou je kunnen vergelijken met een bepaalde actie die een website bezoeker moet uitvoeren waardoor hij of zij lead, prospect of klant wordt bij jouw bedrijf. Dit doel kan voor iedere ondernemer anders zijn. Je kunt denken aan het plaatsen van een bestelling, het afnemen van een dienst, het inschrijven voor een nieuwsbrief of het aanvragen van een offerte. Bekijk de voordelen:
- Genereer meer leads en klanten via jouw website/webshop
- Verlaag de kosten van je huidige (online) marketing strategie
- Speel beter in op de wensen en behoeften van jouw doelgroep(en)
- De resultaten zijn goed meetbaar
- Conversie optimalisatie verdiend zich altijd terug
Bekijk onze succesverhalen
Ontdek hoe wij bedrijven hebben geholpen om hun online doelen te bereiken. Bekijk onze succesverhalen voor inspirerende cases en ontdek hoe wij onze expertise hebben ingezet om bedrijven te online laten groeien.
V-BIKE
V-BIKE is een innovatief merk voor elektrische vouwfiets / fatbikes. Sinds 2021 timmert V-BIKE hard aan de weg om een van de grootste fatbike merken in Nederland te worden. Zowel online als in fysieke winkels is het mogelijk om een van de 5 verschillende modellen te bestellen.
SEA – Conversie optimalisatie
Energy Architects
Energy Architects is dé specialist voor het verduurzamen van woningen, bedrijfspanden, en industrieterreinen. Deze 3 complexe doelgroepen dienen online goed bereikt te worden om het specialisme goed over te brengen.
SEO – Conversie optimalisatie – Marketing Automation
Hoe je de conversies via je website verhoogt
Vertrouwen winnen van de bezoeker
Vertrouwen is een essentiële factor in ieder commercieel proces. Online is het misschien wel dé belangrijkste factor die de effectiviteit van je website of webshop bepaald. Online het vertrouwen winnen is een stuk moeilijker dan offline. Om een succesvolle online marketing strategie te creëren is het winnen van vertrouwen een must.
Verbeter de gebruiksvriendelijkheid (usability)
Gebruiksvriendelijkheid is ook een van de belangrijkste aspecten van een succesvolle website. Je kunt geweldige SEO-teksten schrijven, duizenden euro’s steken in advertentiecampagnes of een ongelofelijk bereik hebben op social media. Maar zonder een gebruiksvriendelijke website met een duidelijke structuur ben je je bezoekers kwijt voordat je ook maar iets over de voordelen van jouw aanbod hebt kunnen laten zien..
Overtuig je bezoekers
Psychologie is een belangrijk, maar veel vergeten onderdeel van conversie optimalisatie. Hoe kun je jouw bezoekers zo beïnvloeden dat ze overgaan tot de gewenste conversie. Door middel van psychologische trucjes kun je jouw bezoekers beïnvloeden om bepaalde acties te ondernemen, ook als zij nog niet tot aankoop of aanvraag willen overgaan.
Aanbod Optimalisatie
€375
Voor bedrijven die meer willen halen uit de huidige online bezoekers
- Eenmalige optimalisatie
- Conversie analyse (huidige status)
- Vrijblijvend advies
- Content optimalisatie
- Usability optimalisatie
- Neuromarketing strategie
- 2 maandelijkse A/B testen
- Traject van 2 maanden
- Resultaat rapportage
Optimalisatie traject
€250
Voor bedrijven met een groot aanbod die willen blijven door ontwikkelen
- Doorlopend optimaliseren
- Conversie analyse (huidige status)
- Vrijblijvend advies
- Content optimalisatie
- Usability optimalisatie
- Neuromarketing strategie
- 2 maandelijkse A/B testen
- Aansluitend op online marketing strategie
- Binnen een maand zichtbaar resultaat
- Doorlopend traject
- Maandelijkse rapportage
Vraag een vrijblijvende
0-meting aan
Wil je weten hoe jouw website momenteel scoort op het gebied van conversies? Vraag dan nu een gratis 0-meting aan bij Digitalness.
Wat kun je verwachten? Een vrijblijvend telefonisch gesprek met één van onze experts, waarin we jouw huidige situatie in kaart brengen en de kansen voor verbetering bespreken. Ontdek hoe je belangrijke conversie percentages kunt optimaliseren en het maximale uit je online bezoekers kan halen.